طلیعه بخش, منیره, غیوری, معصومه. (1404). چالش‌ها و راهکارهای آموزش زبان فارسی به فارسی‌آموزان عراقی بر اساس نظریه‌ چارچوب فرهنگی هافستد و هال. لسان مبین, 14(2), -. doi: 10.30479/jtpsol.2025.22469.1723
منیره طلیعه بخش; معصومه غیوری. "چالش‌ها و راهکارهای آموزش زبان فارسی به فارسی‌آموزان عراقی بر اساس نظریه‌ چارچوب فرهنگی هافستد و هال". لسان مبین, 14, 2, 1404, -. doi: 10.30479/jtpsol.2025.22469.1723
طلیعه بخش, منیره, غیوری, معصومه. (1404). 'چالش‌ها و راهکارهای آموزش زبان فارسی به فارسی‌آموزان عراقی بر اساس نظریه‌ چارچوب فرهنگی هافستد و هال', لسان مبین, 14(2), pp. -. doi: 10.30479/jtpsol.2025.22469.1723
طلیعه بخش, منیره, غیوری, معصومه. چالش‌ها و راهکارهای آموزش زبان فارسی به فارسی‌آموزان عراقی بر اساس نظریه‌ چارچوب فرهنگی هافستد و هال. لسان مبین, 1404; 14(2): -. doi: 10.30479/jtpsol.2025.22469.1723


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب