| تعداد نشریات | 20 |
| تعداد شمارهها | 417 |
| تعداد مقالات | 3,417 |
| تعداد مشاهده مقاله | 5,042,699 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 3,443,628 |
Iranian TOEFL/IELTS Teachers’ Perception and Practice of Feedback in L2 Writing Classrooms | ||
| Journal of Modern Research in English Language Studies | ||
| مقاله 3، دوره 1، شماره 1، خرداد 2014، صفحه 19-35 اصل مقاله (578.92 K) | ||
| نویسندگان | ||
| Shiva Kaivanpanah؛ Majid Nemati؛ Asadollah Sharifi | ||
| تاریخ دریافت: 14 مهر 1393، تاریخ پذیرش: 14 مهر 1393 | ||
| عنوان مقاله [English] | ||
| دیدگاه و عملکرد واقعی مدرسان ایرانی دورههای آمادگی آزمونهای تافل و آیلتس در مورد بازخورد در کلاسهای نگارش این | ||
| نویسندگان [English] | ||
| شیوا کیوان پناه؛ مجید نعمتی؛ اسداله شریفی | ||
|
آمار تعداد مشاهده مقاله: 1,570 تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 4,699 |
||