
تعداد نشریات | 20 |
تعداد شمارهها | 401 |
تعداد مقالات | 3,281 |
تعداد مشاهده مقاله | 4,653,119 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 3,158,212 |
The Effect of Teacher-Feedback, Peer-Feedback, and Self-Revision on Iranian EFL Learners' Form and Content Revision | ||
Journal of Modern Research in English Language Studies | ||
مقاله 4، دوره 1، شماره 1، خرداد 2014، صفحه 37-57 اصل مقاله (437.9 K) | ||
نویسنده | ||
Bahram Mowlaie | ||
تاریخ دریافت: 14 مهر 1393، تاریخ پذیرش: 14 مهر 1393 | ||
عنوان مقاله [English] | ||
تاثیر بازخورد همسانان، معلم و خود ویرایی بر روی ویرایش فرم و محتوای متون توسط دانشجویان ایرانی که انگلیسی را به | ||
نویسندگان [English] | ||
بهرام مولایی | ||
آمار تعداد مشاهده مقاله: 1,503 تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 2,338 |