| تعداد نشریات | 20 |
| تعداد شمارهها | 420 |
| تعداد مقالات | 3,439 |
| تعداد مشاهده مقاله | 5,130,144 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 3,515,257 |
The Effect of Teacher-Feedback, Peer-Feedback, and Self-Revision on Iranian EFL Learners' Form and Content Revision | ||
| Journal of Modern Research in English Language Studies | ||
| مقاله 4، دوره 1، شماره 1، خرداد 2014، صفحه 37-57 اصل مقاله (437.9 K) | ||
| نویسنده | ||
| Bahram Mowlaie | ||
| تاریخ دریافت: 14 مهر 1393، تاریخ پذیرش: 14 مهر 1393 | ||
| عنوان مقاله [English] | ||
| تاثیر بازخورد همسانان، معلم و خود ویرایی بر روی ویرایش فرم و محتوای متون توسط دانشجویان ایرانی که انگلیسی را به | ||
| نویسندگان [English] | ||
| بهرام مولایی | ||
|
آمار تعداد مشاهده مقاله: 1,568 تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 2,407 |
||