| تعداد نشریات | 20 |
| تعداد شمارهها | 417 |
| تعداد مقالات | 3,417 |
| تعداد مشاهده مقاله | 5,042,748 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 3,443,643 |
The Effect of Critical Thinking-Based and Noncritical Thinking-Based Instructions on L2 Reading Comprehension and Critical Thinking | ||
| Journal of Modern Research in English Language Studies | ||
| شناسنامه علمی شماره، دوره 1، شماره 3، مهر 2014، صفحه 114-86 اصل مقاله (611.08 K) | ||
| نویسنده | ||
| Ali Roohani | ||
| عضو هیات علمی | ||
| تاریخ دریافت: 09 آبان 1394، تاریخ پذیرش: 09 آبان 1394 | ||
| عنوان مقاله [English] | ||
| ارزیابی کتابهای تاپ ناچ از لحاظ فرایندهای شناختی و هوشهای چندگانه | ||
| نویسندگان [English] | ||
| علی روحانی | ||
|
آمار تعداد مشاهده مقاله: 868 تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 1,541 |
||