
تعداد نشریات | 20 |
تعداد شمارهها | 410 |
تعداد مقالات | 3,357 |
تعداد مشاهده مقاله | 4,886,213 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 3,292,404 |
The Effect of Critical Thinking-Based and Noncritical Thinking-Based Instructions on L2 Reading Comprehension and Critical Thinking | ||
Journal of Modern Research in English Language Studies | ||
شناسنامه علمی شماره، دوره 1، شماره 3، مهر 2014، صفحه 114-86 اصل مقاله (611.08 K) | ||
نویسنده | ||
Ali Roohani | ||
عضو هیات علمی | ||
تاریخ دریافت: 09 آبان 1394، تاریخ پذیرش: 09 آبان 1394 | ||
عنوان مقاله [English] | ||
ارزیابی کتابهای تاپ ناچ از لحاظ فرایندهای شناختی و هوشهای چندگانه | ||
نویسندگان [English] | ||
علی روحانی | ||
آمار تعداد مشاهده مقاله: 852 تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 1,513 |