تعداد نشریات | 20 |
تعداد شمارهها | 347 |
تعداد مقالات | 2,870 |
تعداد مشاهده مقاله | 3,260,700 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,395,736 |
1. | A Mixed-Method Study of Teacher Diary as a Reflective Instrument for the English Language Teacher Development | |
دوره 8، شماره 2، تیر 2021، صفحه 24-1 | ||
Mehrshad Ahmadian؛ Parviz Maftoon؛ Parviz Birjandi | ||
2. | Exploring the Impact of Scaffolded Written Corrective Feedback on Iranian EFL Learners’ Writing Quality: A Sociocultural Theory Study | |
دوره 8، شماره 4، دی 2021، صفحه 53-84 | ||
Ehsan Abbaspour؛ Mahmood Reza Atai؛ Parviz Maftoon | ||
3. | Systemic-Theoretical Instruction Vs. Discovery Learning: The Case of Iranian EFL Learners’ Acquisition of Grammar | |
دوره 7، شماره 1، اردیبهشت 2020، صفحه 45-78 | ||
Saeedeh Erfanrad؛ Ali Mohammad Fazilatfar؛ Parviz Maftoon | ||