آمار

تعداد نشریات20
تعداد شماره‌ها347
تعداد مقالات2,870
تعداد مشاهده مقاله3,260,700
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,395,736

1.

A Mixed-Method Study of Teacher Diary as a Reflective Instrument for the English Language Teacher Development

دوره 8، شماره 2، تیر 2021، صفحه 24-1
Mehrshad Ahmadian؛ Parviz Maftoon؛ Parviz Birjandi

2.

Exploring the Impact of Scaffolded Written Corrective Feedback on Iranian EFL Learners’ Writing Quality: A Sociocultural Theory Study

دوره 8، شماره 4، دی 2021، صفحه 53-84
Ehsan Abbaspour؛ Mahmood Reza Atai؛ Parviz Maftoon

3.

Systemic-Theoretical Instruction Vs. Discovery Learning: The Case of Iranian EFL Learners’ Acquisition of Grammar

دوره 7، شماره 1، اردیبهشت 2020، صفحه 45-78
Saeedeh Erfanrad؛ Ali Mohammad Fazilatfar؛ Parviz Maftoon


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب