1.

ارزیابی محتوای دستور در منابع آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان برپایه ی رویکرد دستورآموزشی

دوره 7، شماره 2، مهر 1397، صفحه 45-68
محمد جواد هادی زاده؛ محمد جواد مهدوی؛ رضامراد صحرایی؛ علی علیزاده

2.

آموزش معکوس زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان مبتنی بر نظریۀ مهارت‌آموزی (مقاله فارسی)

دوره 11، (2)- ویژه نامه مقالات CALL ، زبان شناسی و آموزش زبان، مهر 1401، صفحه 165-189
علی کوهگرد؛ رضامراد صحرایی

3.

بازخوردهای تصحیحی و پاسخ به آن‏ها در کلاس‏ های فارسی‏ آموزانِ خارجی

دوره 2، شماره 2، تیر 1392، صفحه 31-56
رضامراد صحرایی؛ مرضیه سادات اعتمادالاسلامی

4.

باهم‌آیی‌ها در پیکرۀ نوشتاری فارسی‌آموزان خارجی: مطالعه‌ای بر پایۀ رویکرد عبارت‌شناختی

دوره 14، شماره 1، فروردین 1404، صفحه 3-37
شهناز احمدی قادر؛ رضامراد صحرائی

5.

بررسی روند رشد ساخت‌ فعل در نوشته‌های فارسی‌آموزان کره‌ای (سطح پایه و میانی) براساس رویکرد کاربرد بنیان

دوره 13، شماره 2، مهر 1403، صفحه 3-26
رضامراد صحرایی؛ طاهره عبداللهی پارسا

6.

بندهای موصولی توصیفی و توضیحی: نگاهی تحلیلی بر توالی فراگیری بندهای موصولی فارسی آموزان غیر ایرانی

دوره 8، شماره 2، مهر 1398، صفحه 119-136
شهره سادات سجادی؛ رضامراد صحرایی

7.

تحلیل مضمون شوک فرهنگی فارسی آموزان غیر ایرانی

دوره 14، شماره 2، مهر 1404
ثریا خرمی؛ رضا مراد صحرایی؛ علی باصری

8.

رویکرد مفهومی- نقشی در آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان

دوره 3، شماره 3، دی 1393، صفحه 55-92
رضامراد صحرایی؛ معصومه استاجی؛ مروارید طالبی

9.

مشارکت بیشتر، یادگیری بهتر؟ بررسی رابطۀ بین مشارکت و یادگیری واژه‌های فارسی در محیط‌های تلفیقی برخط

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 26 مهر 1404
حسنیه شرفی نژاد؛ رضامراد صحرائی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب