تعداد نشریات | 20 |
تعداد شمارهها | 344 |
تعداد مقالات | 2,850 |
تعداد مشاهده مقاله | 3,229,675 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,364,290 |
1. | Examining EFL Teachers’ Perceptions of Technological Pedagogical Content Knowledge and Web 2.0 Technologies Using a Structural Equation Modeling Technique | |
دوره 9، شماره 2، تیر 2022، صفحه 51-76 | ||
Behrang Mohammad-Salehi؛ Mehdi Vaez-Dalili | ||
2. | The Mediating Role of Self-Regulation between Student Engagement and Motivation among Iranian EFL Learners: A Structural Equation Modeling Approach | |
دوره 9، شماره 1، فروردین 2022، صفحه 179-200 | ||
Yahya Ghelichli؛ Seyyed Hassan Seyyedrezaei؛ Ghasem Barani؛ Omid Mazandarani | ||