1.

Critical Thinking Skills, Academic Resilience, Grit and Argumentative Writing Performance of Iranian EFL Learners

دوره 11، شماره 2، تیر 2024، صفحه 100-130
Omid Mallahi

2.

Learners’ Perspectives on the Interplay of Grit and Achievement Emotions in L2 Learning: Insights From Q-Methodology

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 27 اردیبهشت 1404
Farshad Azimifar؛ Ali Roohani؛ Aliakbar Jafarpour

3.

بررسی مدل تمایل به برقراری ارتباط براساس عزم و خودِ آرمانی زبان دوم در میان فراگیران فارسی به‌عنوان زبان خارجی

دوره 11، شماره 1، فروردین 1401، صفحه 29-50
علی درخشان؛ جلیل فتحی؛ سعید نورزاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب