احمدی, رضا. (1396). ارائه راهکارهای بازاریابی مبتنی بر اثربخشی برای افزایش صادرات صنعت سنگ ساختمانی ایران. لسان مبین, 2(2), 53-67. doi: 10.30479/jmre.2017.1138
رضا احمدی. "ارائه راهکارهای بازاریابی مبتنی بر اثربخشی برای افزایش صادرات صنعت سنگ ساختمانی ایران". لسان مبین, 2, 2, 1396, 53-67. doi: 10.30479/jmre.2017.1138
احمدی, رضا. (1396). 'ارائه راهکارهای بازاریابی مبتنی بر اثربخشی برای افزایش صادرات صنعت سنگ ساختمانی ایران', لسان مبین, 2(2), pp. 53-67. doi: 10.30479/jmre.2017.1138
احمدی, رضا. ارائه راهکارهای بازاریابی مبتنی بر اثربخشی برای افزایش صادرات صنعت سنگ ساختمانی ایران. لسان مبین, 1396; 2(2): 53-67. doi: 10.30479/jmre.2017.1138


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب