فخاری, حسین, تقوی, سید روح الله, بشیری جویباری, مهدی. (1394). بررسی اثر شدت رقابت بازار محصول بر ارزش گذاری بازار از نگهداشت وجه نقد.. لسان مبین, 2(1), 47-66.
حسین فخاری; سید روح الله تقوی; مهدی بشیری جویباری. "بررسی اثر شدت رقابت بازار محصول بر ارزش گذاری بازار از نگهداشت وجه نقد.". لسان مبین, 2, 1, 1394, 47-66.
فخاری, حسین, تقوی, سید روح الله, بشیری جویباری, مهدی. (1394). 'بررسی اثر شدت رقابت بازار محصول بر ارزش گذاری بازار از نگهداشت وجه نقد.', لسان مبین, 2(1), pp. 47-66.
فخاری, حسین, تقوی, سید روح الله, بشیری جویباری, مهدی. بررسی اثر شدت رقابت بازار محصول بر ارزش گذاری بازار از نگهداشت وجه نقد.. لسان مبین, 1394; 2(1): 47-66.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب