رضوی پور, مریم سادات, مظفر, فرهنگ, طالبی, زینب. (1399). اصول کیفی طراحی معماری فضاهای داخلی مدارس استثنائی (با تاکید بر ارتقاء مهارت سازشی کودکان آهسته گام). لسان مبین, 4(7), 78-93. doi: 10.30479/at.2020.11340.1293
مریم سادات رضوی پور; فرهنگ مظفر; زینب طالبی. "اصول کیفی طراحی معماری فضاهای داخلی مدارس استثنائی (با تاکید بر ارتقاء مهارت سازشی کودکان آهسته گام)". لسان مبین, 4, 7, 1399, 78-93. doi: 10.30479/at.2020.11340.1293
رضوی پور, مریم سادات, مظفر, فرهنگ, طالبی, زینب. (1399). 'اصول کیفی طراحی معماری فضاهای داخلی مدارس استثنائی (با تاکید بر ارتقاء مهارت سازشی کودکان آهسته گام)', لسان مبین, 4(7), pp. 78-93. doi: 10.30479/at.2020.11340.1293
رضوی پور, مریم سادات, مظفر, فرهنگ, طالبی, زینب. اصول کیفی طراحی معماری فضاهای داخلی مدارس استثنائی (با تاکید بر ارتقاء مهارت سازشی کودکان آهسته گام). لسان مبین, 1399; 4(7): 78-93. doi: 10.30479/at.2020.11340.1293


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب