ابراهیمی, محمد, حصارزاده, رضا, مرادی, مهدی. (1401). اثر تورش های محلی گوگل بر عدم تقارن اطلاعاتی و واکنش بازار. لسان مبین, 9(2), 193-213. doi: 10.30479/jfak.2021.15216.2841
محمد ابراهیمی; رضا حصارزاده; مهدی مرادی. "اثر تورش های محلی گوگل بر عدم تقارن اطلاعاتی و واکنش بازار". لسان مبین, 9, 2, 1401, 193-213. doi: 10.30479/jfak.2021.15216.2841
ابراهیمی, محمد, حصارزاده, رضا, مرادی, مهدی. (1401). 'اثر تورش های محلی گوگل بر عدم تقارن اطلاعاتی و واکنش بازار', لسان مبین, 9(2), pp. 193-213. doi: 10.30479/jfak.2021.15216.2841
ابراهیمی, محمد, حصارزاده, رضا, مرادی, مهدی. اثر تورش های محلی گوگل بر عدم تقارن اطلاعاتی و واکنش بازار. لسان مبین, 1401; 9(2): 193-213. doi: 10.30479/jfak.2021.15216.2841


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب