آمار

تعداد نشریات20
تعداد شماره‌ها360
تعداد مقالات2,962
تعداد مشاهده مقاله3,754,896
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,550,285
ابراهیمی, محمد, حصارزاده, رضا, مرادی, مهدی. (1401). اثر تورش های محلی گوگل بر عدم تقارن اطلاعاتی و واکنش بازار. لسان مبین, 9(2), 193-213. doi: 10.30479/jfak.2021.15216.2841
محمد ابراهیمی; رضا حصارزاده; مهدی مرادی. "اثر تورش های محلی گوگل بر عدم تقارن اطلاعاتی و واکنش بازار". لسان مبین, 9, 2, 1401, 193-213. doi: 10.30479/jfak.2021.15216.2841
ابراهیمی, محمد, حصارزاده, رضا, مرادی, مهدی. (1401). 'اثر تورش های محلی گوگل بر عدم تقارن اطلاعاتی و واکنش بازار', لسان مبین, 9(2), pp. 193-213. doi: 10.30479/jfak.2021.15216.2841
ابراهیمی, محمد, حصارزاده, رضا, مرادی, مهدی. اثر تورش های محلی گوگل بر عدم تقارن اطلاعاتی و واکنش بازار. لسان مبین, 1401; 9(2): 193-213. doi: 10.30479/jfak.2021.15216.2841


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب