آمار

تعداد نشریات20
تعداد شماره‌ها360
تعداد مقالات2,962
تعداد مشاهده مقاله3,754,890
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,550,256
دژاهنگ, منوچهر, نقیلو, نبیح اله, سلیمانی, محمد علی. (1402). نقش میانجی اعتماد مشتری در تاثیر بازاریابی سبز و خیرخواهانه بر تصویر ذهنی مصرف کنندگان کالاهای ورزشی. لسان مبین, (), -. doi: 10.30479/sshp.2023.18488.1005
منوچهر دژاهنگ; نبیح اله نقیلو; محمد علی سلیمانی. "نقش میانجی اعتماد مشتری در تاثیر بازاریابی سبز و خیرخواهانه بر تصویر ذهنی مصرف کنندگان کالاهای ورزشی". لسان مبین, , , 1402, -. doi: 10.30479/sshp.2023.18488.1005
دژاهنگ, منوچهر, نقیلو, نبیح اله, سلیمانی, محمد علی. (1402). 'نقش میانجی اعتماد مشتری در تاثیر بازاریابی سبز و خیرخواهانه بر تصویر ذهنی مصرف کنندگان کالاهای ورزشی', لسان مبین, (), pp. -. doi: 10.30479/sshp.2023.18488.1005
دژاهنگ, منوچهر, نقیلو, نبیح اله, سلیمانی, محمد علی. نقش میانجی اعتماد مشتری در تاثیر بازاریابی سبز و خیرخواهانه بر تصویر ذهنی مصرف کنندگان کالاهای ورزشی. لسان مبین, 1402; (): -. doi: 10.30479/sshp.2023.18488.1005


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب