دژاهنگ, منوچهر, نقیلو, نبیح اله, سلیمانی, محمد علی. (1402). نقش میانجی اعتماد مشتری در تاثیر بازاریابی سبز و خیرخواهانه بر تصویر ذهنی مصرف کنندگان کالاهای ورزشی. لسان مبین, (), -. doi: 10.30479/sshp.2023.18488.1005
منوچهر دژاهنگ; نبیح اله نقیلو; محمد علی سلیمانی. "نقش میانجی اعتماد مشتری در تاثیر بازاریابی سبز و خیرخواهانه بر تصویر ذهنی مصرف کنندگان کالاهای ورزشی". لسان مبین, , , 1402, -. doi: 10.30479/sshp.2023.18488.1005
دژاهنگ, منوچهر, نقیلو, نبیح اله, سلیمانی, محمد علی. (1402). 'نقش میانجی اعتماد مشتری در تاثیر بازاریابی سبز و خیرخواهانه بر تصویر ذهنی مصرف کنندگان کالاهای ورزشی', لسان مبین, (), pp. -. doi: 10.30479/sshp.2023.18488.1005
دژاهنگ, منوچهر, نقیلو, نبیح اله, سلیمانی, محمد علی. نقش میانجی اعتماد مشتری در تاثیر بازاریابی سبز و خیرخواهانه بر تصویر ذهنی مصرف کنندگان کالاهای ورزشی. لسان مبین, 1402; (): -. doi: 10.30479/sshp.2023.18488.1005


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب