ایران بخش, رضا, امری اسرمی, محمد, ابراهیمی, سیدکاظم. (1402). اثر لابی‌گری مدیریت بر رابطه بین احساس سرمایه‌گذار و رقابت بازار محصول با کیفیت عملکرد شرکت. لسان مبین, 10(3), 131-150. doi: 10.30479/jfak.2023.19326.3124
رضا ایران بخش; محمد امری اسرمی; سیدکاظم ابراهیمی. "اثر لابی‌گری مدیریت بر رابطه بین احساس سرمایه‌گذار و رقابت بازار محصول با کیفیت عملکرد شرکت". لسان مبین, 10, 3, 1402, 131-150. doi: 10.30479/jfak.2023.19326.3124
ایران بخش, رضا, امری اسرمی, محمد, ابراهیمی, سیدکاظم. (1402). 'اثر لابی‌گری مدیریت بر رابطه بین احساس سرمایه‌گذار و رقابت بازار محصول با کیفیت عملکرد شرکت', لسان مبین, 10(3), pp. 131-150. doi: 10.30479/jfak.2023.19326.3124
ایران بخش, رضا, امری اسرمی, محمد, ابراهیمی, سیدکاظم. اثر لابی‌گری مدیریت بر رابطه بین احساس سرمایه‌گذار و رقابت بازار محصول با کیفیت عملکرد شرکت. لسان مبین, 1402; 10(3): 131-150. doi: 10.30479/jfak.2023.19326.3124


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب