رنگرز, ابراهیم, صانعی, حسین, سلطانی, مصطفی, حاتمی, حجت. (1402). تاثیر شبکه‌های مجازی در بازاریابی محصولات و مکمل های ورزشی بدنسازی در سطح استان البرز. لسان مبین, 1(1), 35-50. doi: 10.30479/sshp.2024.18650.1010
ابراهیم رنگرز; حسین صانعی; مصطفی سلطانی; حجت حاتمی. "تاثیر شبکه‌های مجازی در بازاریابی محصولات و مکمل های ورزشی بدنسازی در سطح استان البرز". لسان مبین, 1, 1, 1402, 35-50. doi: 10.30479/sshp.2024.18650.1010
رنگرز, ابراهیم, صانعی, حسین, سلطانی, مصطفی, حاتمی, حجت. (1402). 'تاثیر شبکه‌های مجازی در بازاریابی محصولات و مکمل های ورزشی بدنسازی در سطح استان البرز', لسان مبین, 1(1), pp. 35-50. doi: 10.30479/sshp.2024.18650.1010
رنگرز, ابراهیم, صانعی, حسین, سلطانی, مصطفی, حاتمی, حجت. تاثیر شبکه‌های مجازی در بازاریابی محصولات و مکمل های ورزشی بدنسازی در سطح استان البرز. لسان مبین, 1402; 1(1): 35-50. doi: 10.30479/sshp.2024.18650.1010


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب