پناهی, ثریا. (1402). همسویی رویکرد داعی الاسلام درآموزش خط فارسی با نظریۀ هوش‌های چندگانۀ هوارد گاردنر. لسان مبین, 2(1), 211-231. doi: 10.30479/irpli.2024.19345.1112
ثریا پناهی. "همسویی رویکرد داعی الاسلام درآموزش خط فارسی با نظریۀ هوش‌های چندگانۀ هوارد گاردنر". لسان مبین, 2, 1, 1402, 211-231. doi: 10.30479/irpli.2024.19345.1112
پناهی, ثریا. (1402). 'همسویی رویکرد داعی الاسلام درآموزش خط فارسی با نظریۀ هوش‌های چندگانۀ هوارد گاردنر', لسان مبین, 2(1), pp. 211-231. doi: 10.30479/irpli.2024.19345.1112
پناهی, ثریا. همسویی رویکرد داعی الاسلام درآموزش خط فارسی با نظریۀ هوش‌های چندگانۀ هوارد گاردنر. لسان مبین, 1402; 2(1): 211-231. doi: 10.30479/irpli.2024.19345.1112


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب