قاسمی, حامد, جلیلوند, محمدرضا. (1403). آینده صنعت تبلیغات با کاربست فناوری واقعیت افزوده. لسان مبین, 9(1), 301-334. doi: 10.30479/jfs.2024.21129.1586
حامد قاسمی; محمدرضا جلیلوند. "آینده صنعت تبلیغات با کاربست فناوری واقعیت افزوده". لسان مبین, 9, 1, 1403, 301-334. doi: 10.30479/jfs.2024.21129.1586
قاسمی, حامد, جلیلوند, محمدرضا. (1403). 'آینده صنعت تبلیغات با کاربست فناوری واقعیت افزوده', لسان مبین, 9(1), pp. 301-334. doi: 10.30479/jfs.2024.21129.1586
قاسمی, حامد, جلیلوند, محمدرضا. آینده صنعت تبلیغات با کاربست فناوری واقعیت افزوده. لسان مبین, 1403; 9(1): 301-334. doi: 10.30479/jfs.2024.21129.1586


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب