آمار

تعداد نشریات20
تعداد شماره‌ها350
تعداد مقالات2,887
تعداد مشاهده مقاله3,289,527
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,424,309

1.

شناسنامه علمی شماره به انگلیسی


2.

سخن سردبیر میهمان

صفحه 0-0

3.

Randomness among Teacher Raters Rating Language Learners’ Essays: A FACETS Approach

صفحه 1-18
Rajab Esfandiari

4.

Corpus-Based Insights into Modeling a Level-Specific Persian Language Proficiency Test (PLPT): Development and Factor Structure of the PLPT Listening Tasks

صفحه 19-42
Mahmood Bijankhan؛ Parvaneh Shayestefar

5.

The First Corpus-Based Persian Academic Word List:Development and Pedagogical Implications

صفحه 43-64
Reza Rezvani؛ Abbas Gholtash؛ Gerannaz Zamani

6.

Exploring Bloom’s Revised Taxonomy of Educational Objectives in TPSOL Textbooks

صفحه 65-93
Saman Ebadi؛ Vida Mozafari

7.

Persian Sentence Stress Production by Mandarin Chinese Speakers

صفحه 95-119
Vahid Sadeghi؛ Niloofar Mansoory Harehdasht

8.

An Investigation into Research Methodology and Research Orientation of the Studies Published in Journal of Teaching Persian to Speakers of Other Languages

صفحه 121-140
Rahman Sahragard؛ Hussein Meihami

9.

ترجمه چکیده ها به زبان فارسی

صفحه 142-147

10.

شناسنامه علمی شماره به فارسی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب