1.

اثر ارتباطات سیاسی بر تغییرپذیری سود و ضریب واکنش سود: نقش چسبندگی هزینه

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 11 اسفند 1403
رضا حق دوست؛ سیدکاظم ابراهیمی؛ محمد امری اسرمی

2.

اثر لابی‌گری مدیریت بر رابطه بین احساس سرمایه‌گذار و رقابت بازار محصول با کیفیت عملکرد شرکت

دوره 10، شماره 3، مهر 1402، صفحه 131-150
رضا ایران بخش؛ محمد امری اسرمی؛ سیدکاظم ابراهیمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب