تعداد نشریات | 20 |
تعداد شمارهها | 351 |
تعداد مقالات | 2,889 |
تعداد مشاهده مقاله | 3,291,984 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,427,020 |
1. | An Investigation into Item Types and Text Types of Reading Comprehension Section of Iranian PhD Entrance Exams Using G-theory | |
دوره 6، شماره 1، اردیبهشت 2019، صفحه 29-1 | ||
Masoumeh Ahmadi Shirazi؛ Seyyed Mohammad Alavi؛ Hossein Salarian | ||
2. | Depth of Processing in Different Instructional Conditions and Iranian Learners’ Interpretation of English Inversion Structures | |
دوره 6، شماره 3، آبان 2019، صفحه 32-1 | ||
Shiva Kaivanpanah؛ Seyed Mohammad Alavi؛ Sara Rafsanjani Nejad | ||
3. | The Impact of Genre-Based Instruction Treatments on EAP Students’ Writing Quality | |
دوره 8، شماره 3، مهر 2021، صفحه 187-210 | ||
Sayyed Mohammad Alavi؛ Majid Nemati؛ Sedigheh Karimpour | ||