آمار

تعداد نشریات20
تعداد شماره‌ها351
تعداد مقالات2,906
تعداد مشاهده مقاله3,302,345
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,437,384

1.

An Investigation into Item Types and Text Types of Reading Comprehension Section of Iranian PhD Entrance Exams Using G-theory

دوره 6، شماره 1، اردیبهشت 2019، صفحه 29-1
Masoumeh Ahmadi Shirazi؛ Seyyed Mohammad Alavi؛ Hossein Salarian

2.

Depth of Processing in Different Instructional Conditions and Iranian Learners’ Interpretation of English Inversion Structures

دوره 6، شماره 3، آبان 2019، صفحه 32-1
Shiva Kaivanpanah؛ Seyed Mohammad Alavi؛ Sara Rafsanjani Nejad

3.

The Impact of Genre-Based Instruction Treatments on EAP Students’ Writing Quality

دوره 8، شماره 3، مهر 2021، صفحه 187-210
Sayyed Mohammad Alavi؛ Majid Nemati؛ Sedigheh Karimpour


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب