1.

A Mixed-Methods Study into the Discipline-Specific Effect of Critical EAP on Reading Comprehension

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 07 اردیبهشت 1403
Tahereh Movahhedi؛ Amir Sarkeshikian؛ Mohammad Golshan

2.

A Study on the Development and Validation of an EAP Teachers Identity Questionnaire in the Iranian Context

دوره 10، شماره 4، دی 2023، صفحه 61-86
Hanieh Azizi؛ Neda Hedayat؛ Neda Gharagozloo

3.

Iranian EAP Teachers and Students’ Perceptions of Critical English for Academic Purposes

دوره 11، شماره 1، فروردین 2024، صفحه 77-100
Tahereh Movahhedi؛ Amir Sarkeshikian؛ Mohammad Golshan


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب