غنی‌زاده, افسانه, مریخی سالانقوچ, معصومه, جاهدی زاده, صفورا. (1396). تأثیر بازخوردهای اصلاحی مدرسان بر مهارت خواندن، اضطراب و نگرش فارسی آموزان غیرایرانی: روش تلفیقی. لسان مبین, 6(2), 63-81.
افسانه غنی‌زاده; معصومه مریخی سالانقوچ; صفورا جاهدی زاده. "تأثیر بازخوردهای اصلاحی مدرسان بر مهارت خواندن، اضطراب و نگرش فارسی آموزان غیرایرانی: روش تلفیقی". لسان مبین, 6, 2, 1396, 63-81.
غنی‌زاده, افسانه, مریخی سالانقوچ, معصومه, جاهدی زاده, صفورا. (1396). 'تأثیر بازخوردهای اصلاحی مدرسان بر مهارت خواندن، اضطراب و نگرش فارسی آموزان غیرایرانی: روش تلفیقی', لسان مبین, 6(2), pp. 63-81.
غنی‌زاده, افسانه, مریخی سالانقوچ, معصومه, جاهدی زاده, صفورا. تأثیر بازخوردهای اصلاحی مدرسان بر مهارت خواندن، اضطراب و نگرش فارسی آموزان غیرایرانی: روش تلفیقی. لسان مبین, 1396; 6(2): 63-81.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب