آمار

تعداد نشریات20
تعداد شماره‌ها362
تعداد مقالات2,985
تعداد مشاهده مقاله3,826,874
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,607,122
Mohammadi, Khadijeh, Weisi, Hiwa, Moradkhani, Shahab. (1396). Exploring Discursive Features and Techniques of Manipulating Consumers in Printed Advertisements. لسان مبین, 5(1), 95-115. doi: 10.30479/jmrels.2019.10196.1267
Khadijeh Mohammadi; Hiwa Weisi; Shahab Moradkhani. "Exploring Discursive Features and Techniques of Manipulating Consumers in Printed Advertisements". لسان مبین, 5, 1, 1396, 95-115. doi: 10.30479/jmrels.2019.10196.1267
Mohammadi, Khadijeh, Weisi, Hiwa, Moradkhani, Shahab. (1396). 'Exploring Discursive Features and Techniques of Manipulating Consumers in Printed Advertisements', لسان مبین, 5(1), pp. 95-115. doi: 10.30479/jmrels.2019.10196.1267
Mohammadi, Khadijeh, Weisi, Hiwa, Moradkhani, Shahab. Exploring Discursive Features and Techniques of Manipulating Consumers in Printed Advertisements. لسان مبین, 1396; 5(1): 95-115. doi: 10.30479/jmrels.2019.10196.1267


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب