| 1. | نگرش زبان آموزان زبان انگلیسی نسبت به آموزش / یادگیری زبان انگلیسی: نقش رشته دانشگاهی، جنسیت و سن | |
| Pages 1-26 | ||
| زینب ابوالفضلی; کریم صادقی | ||
| 2. | تقویت یادگیری واژگان و یادگیری خودتنظیمی از طریق اپلیکیشن گوشی همراه: بررسی نرم افزار Memrise | |
| Pages 27-46 | ||
| جلیل فتحی; فروغ علیپور; عبدالباسط سعیدیان | ||
| 3. | پیشنهاد یک برنامه درسی براساس نظریه فرهنگی و اجتماعی برای تدریس نگارش برای دانشجویان ایرانی رشته زبان انگلیسی: مواد درسی، روش های تدریس و تکنیک های ارزیابی | |
| Pages 47-72 | ||
| امید ملاحی; محبوبه سعادت | ||
| 4. | پیش بینی تفاوت حس مدیریت کلاسی معلم های ایرانی با هوش هیجانی وشم معلمی آنها | |
| Pages 73-94 | ||
| فاطمه سعیدی; پانته آ پهلوانی | ||
| 5. | بررسی ویژگی ها و تکنیک های گفتمانی بکاربرده شده در تبلیغات چاپی به زبان فارسی بمنظور متقاعد کردن مصرف کنندگان | |
| Pages 95-115 | ||
| خدیجه محمدی; هیوا ویسی; شهاب مرادخانی | ||
| 6. | تاثیر نقشه مفهومی و ذهن کاوی یر اضطراب و دقت در نگارش | |
| Pages 117-144 | ||
| عباسعلی زارعی; بهنام فیض الهی | ||