میهمی, حسین, اسفندیاری, رجب, حسینی, فاطمه. (1398). نقش تعامل آموزشی، رشته‌ای، حرفه‌ای، جهانی، محلی و اجتماعی-فرهنگی میان متخصصان آموزش زبان و مدرسان آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‏زبانان در رشد هویت آنها: رویکرد روایت شناسی تعاملی. لسان مبین, 8(1), 201-226. doi: 10.30479/jtpsol.2019.10278.1429
حسین میهمی; رجب اسفندیاری; فاطمه حسینی. "نقش تعامل آموزشی، رشته‌ای، حرفه‌ای، جهانی، محلی و اجتماعی-فرهنگی میان متخصصان آموزش زبان و مدرسان آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‏زبانان در رشد هویت آنها: رویکرد روایت شناسی تعاملی". لسان مبین, 8, 1, 1398, 201-226. doi: 10.30479/jtpsol.2019.10278.1429
میهمی, حسین, اسفندیاری, رجب, حسینی, فاطمه. (1398). 'نقش تعامل آموزشی، رشته‌ای، حرفه‌ای، جهانی، محلی و اجتماعی-فرهنگی میان متخصصان آموزش زبان و مدرسان آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‏زبانان در رشد هویت آنها: رویکرد روایت شناسی تعاملی', لسان مبین, 8(1), pp. 201-226. doi: 10.30479/jtpsol.2019.10278.1429
میهمی, حسین, اسفندیاری, رجب, حسینی, فاطمه. نقش تعامل آموزشی، رشته‌ای، حرفه‌ای، جهانی، محلی و اجتماعی-فرهنگی میان متخصصان آموزش زبان و مدرسان آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‏زبانان در رشد هویت آنها: رویکرد روایت شناسی تعاملی. لسان مبین, 1398; 8(1): 201-226. doi: 10.30479/jtpsol.2019.10278.1429


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب