احمدی, حبیب, یزدانی, سعید, باباسالاری, زهرا, ربیع, علی. (1398). بررسی رابطه ی متن و تصویر در درسنامه ی آموزش زبان فارسی بر اساس نظریه ی مارش و وایت: مطالعه ی موردی مجموعه ی 4 جلدی زبان فارسی. لسان مبین, 8(2), 233-250. doi: 10.30479/jtpsol.2019.9888.1433
حبیب احمدی; سعید یزدانی; زهرا باباسالاری; علی ربیع. "بررسی رابطه ی متن و تصویر در درسنامه ی آموزش زبان فارسی بر اساس نظریه ی مارش و وایت: مطالعه ی موردی مجموعه ی 4 جلدی زبان فارسی". لسان مبین, 8, 2, 1398, 233-250. doi: 10.30479/jtpsol.2019.9888.1433
احمدی, حبیب, یزدانی, سعید, باباسالاری, زهرا, ربیع, علی. (1398). 'بررسی رابطه ی متن و تصویر در درسنامه ی آموزش زبان فارسی بر اساس نظریه ی مارش و وایت: مطالعه ی موردی مجموعه ی 4 جلدی زبان فارسی', لسان مبین, 8(2), pp. 233-250. doi: 10.30479/jtpsol.2019.9888.1433
احمدی, حبیب, یزدانی, سعید, باباسالاری, زهرا, ربیع, علی. بررسی رابطه ی متن و تصویر در درسنامه ی آموزش زبان فارسی بر اساس نظریه ی مارش و وایت: مطالعه ی موردی مجموعه ی 4 جلدی زبان فارسی. لسان مبین, 1398; 8(2): 233-250. doi: 10.30479/jtpsol.2019.9888.1433


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب