نعمتی سرخی, محبوبه. (1398). بررسی تأثیر روش یاددهی- یادگیری معکوس بر پیشرفت مهارت خواندن و نوشتن فارسی‏ آموزان غیرفارسی ‏زبان. لسان مبین, 8(2), 251-266. doi: 10.30479/jtpsol.2019.11116.1448
محبوبه نعمتی سرخی. "بررسی تأثیر روش یاددهی- یادگیری معکوس بر پیشرفت مهارت خواندن و نوشتن فارسی‏ آموزان غیرفارسی ‏زبان". لسان مبین, 8, 2, 1398, 251-266. doi: 10.30479/jtpsol.2019.11116.1448
نعمتی سرخی, محبوبه. (1398). 'بررسی تأثیر روش یاددهی- یادگیری معکوس بر پیشرفت مهارت خواندن و نوشتن فارسی‏ آموزان غیرفارسی ‏زبان', لسان مبین, 8(2), pp. 251-266. doi: 10.30479/jtpsol.2019.11116.1448
نعمتی سرخی, محبوبه. بررسی تأثیر روش یاددهی- یادگیری معکوس بر پیشرفت مهارت خواندن و نوشتن فارسی‏ آموزان غیرفارسی ‏زبان. لسان مبین, 1398; 8(2): 251-266. doi: 10.30479/jtpsol.2019.11116.1448


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب