بهبودزاده, حمیده, مزدا یسنا, گلنار. (1401). بررسی رویکرد دانشجویان کارشناسی ارشد ایرانی در برابر یادگیری معکوس: دانشجویان رشته آموزش زبان انگلیسی (مقاله لاتین). لسان مبین, 11((2)- ویژه نامه مقالات CALL ، زبان شناسی و آموزش زبان), 75-108. doi: 10.30479/jtpsol.2023.17531.1601
حمیده بهبودزاده; گلنار مزدا یسنا. "بررسی رویکرد دانشجویان کارشناسی ارشد ایرانی در برابر یادگیری معکوس: دانشجویان رشته آموزش زبان انگلیسی (مقاله لاتین)". لسان مبین, 11, (2)- ویژه نامه مقالات CALL ، زبان شناسی و آموزش زبان, 1401, 75-108. doi: 10.30479/jtpsol.2023.17531.1601
بهبودزاده, حمیده, مزدا یسنا, گلنار. (1401). 'بررسی رویکرد دانشجویان کارشناسی ارشد ایرانی در برابر یادگیری معکوس: دانشجویان رشته آموزش زبان انگلیسی (مقاله لاتین)', لسان مبین, 11((2)- ویژه نامه مقالات CALL ، زبان شناسی و آموزش زبان), pp. 75-108. doi: 10.30479/jtpsol.2023.17531.1601
بهبودزاده, حمیده, مزدا یسنا, گلنار. بررسی رویکرد دانشجویان کارشناسی ارشد ایرانی در برابر یادگیری معکوس: دانشجویان رشته آموزش زبان انگلیسی (مقاله لاتین). لسان مبین, 1401; 11((2)- ویژه نامه مقالات CALL ، زبان شناسی و آموزش زبان): 75-108. doi: 10.30479/jtpsol.2023.17531.1601


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب