1.

شناسنامه علمی فارسی


2.

سردبیر مهمان:آقای دکتر دارا تفضلی، دانشگاه نیوکاسل، استرالیا، (مقالات شماره 1 الی 7 )- ویژه نامه CALL»فناوری در آموزش/یادگیری زبان فارسی و سایر زبانها»


3.

تحلیل نظام‏ مند پژوهش‌های آموزش و یادگیری زبان به کمک فناوری در ایران (مقاله فارسی)

صفحه 3-38
فرانک جمال الدین؛ عطیه کامیابی گل؛ دارا تفضلی

4.

مروری بر آموزش برخط زبان به عنوان راه حلی در زمان بحران (مقاله لاتین)

صفحه 39-52
سحر دبیر

5.

آموزش مستقیم کلاس-محور در مقابل آموزش معکوس وب‌کوئست-محور: به سوی تمرین موثرتر نگارش (مقاله لاتین)

صفحه 53-74
فاطمه نامی

6.

بررسی رویکرد دانشجویان کارشناسی ارشد ایرانی در برابر یادگیری معکوس: دانشجویان رشته آموزش زبان انگلیسی (مقاله لاتین)

صفحه 75-108
حمیده بهبودزاده؛ گلنار مزدا یسنا

7.

اهمیت میانجی‏ گری و نگرش والدین به عنوان پیش‌بینی‏ کننده های یادگیری زبان انگلیسی مبتنی بر بازی‏ های دیجیتال در کودکان (مقاله لاتین)

صفحه 109-124
گلیا محمدی

8.

تأثیر بازخورد اصلاحی رایانشی، بر نگرش و پیشرفت مهارت نوشتاری فراگیران زبان انگلیسی به‌عنوان زبان دوم (مقاله لاتین)

صفحه 125-144
نوید اعطار شرقی؛ کیومرث جهانگردی؛ سپیده احمدخان بیگی

9.

نقش سیستم خود انگیزشی آنلاین در یادگیری زبان انگلیسی آنلاین: دوره‏ های همگانی آموزش برخط آزاد (موک) (مقاله لاتین)

صفحه 145-162
امیررضا رحیمی

10.

سخن سردبیر: آقای دکتر حمید طاهری (مقالات شماره 8 الی 12)- ویژه نامه مقالات زبان شناسی و آموزش زبان

صفحه 163-163

11.

آموزش معکوس زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان مبتنی بر نظریۀ مهارت‌آموزی (مقاله فارسی)

صفحه 165-189
علی کوهگرد؛ رضامراد صحرایی

12.

کاربست گراف برای تعیین شبکۀ معنایی افعال پایۀ زبان فارسی (مقاله فارسی)

صفحه 191-222
رویا جدیری جمشیدی؛ بلقیس روشن؛ امیررضا وکیلی فرد؛ نازلی بشارتی

13.

گونه های تحولات ساخت واژی،معنایی ونحوی زبان درهنگام ترجمۀ متن (بررسی موردی ترجمۀ متن از زبان انگلیسی به فارسی) (مقاله فارسی)

صفحه 223-244
حمید طاهری؛ غلامرضا زربان

14.

بررسی چگونگی بازنمایی جنسیت در مجموعۀ فارسی بیاموزیم (مقاله فارسی)

صفحه 245-267
سارا نخستین؛ زهرا علی مراد

15.

تأثیر اقدام‌پژوهی مشارکتی بر یادگیری خودتنظیمی مدرسان ایرانی آزفا (مقاله فارسی)

صفحه 269-291
مریم پورنوروز؛ نگار داوری اردکانی

16.

شناسنامه علمی لاتین



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب