آمار

تعداد نشریات20
تعداد شماره‌ها349
تعداد مقالات2,871
تعداد مشاهده مقاله3,279,564
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,413,615
Shirkhani, Servat, Omidi, Samaneh. (1402). Written Corrective Feedback on Intermediate EFL Learners’ Formulaic Errors: The Impact of a Teacher Awareness-Raising Program. لسان مبین, (), -. doi: 10.30479/jmrels.2023.19517.2278
Servat Shirkhani; Samaneh Omidi. "Written Corrective Feedback on Intermediate EFL Learners’ Formulaic Errors: The Impact of a Teacher Awareness-Raising Program". لسان مبین, , , 1402, -. doi: 10.30479/jmrels.2023.19517.2278
Shirkhani, Servat, Omidi, Samaneh. (1402). 'Written Corrective Feedback on Intermediate EFL Learners’ Formulaic Errors: The Impact of a Teacher Awareness-Raising Program', لسان مبین, (), pp. -. doi: 10.30479/jmrels.2023.19517.2278
Shirkhani, Servat, Omidi, Samaneh. Written Corrective Feedback on Intermediate EFL Learners’ Formulaic Errors: The Impact of a Teacher Awareness-Raising Program. لسان مبین, 1402; (): -. doi: 10.30479/jmrels.2023.19517.2278


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب