مجد, امید, آکداغ, بولنت, زمانی, فاطمه. (1402). ارزیابی ساختار و محتوای کتاب آموزش زبان فارسی در ترکیه براساس چارچوب ارزیابی «کِم». لسان مبین, 12(2), 241-262. doi: 10.30479/jtpsol.2024.19923.1661
امید مجد; بولنت آکداغ; فاطمه زمانی. "ارزیابی ساختار و محتوای کتاب آموزش زبان فارسی در ترکیه براساس چارچوب ارزیابی «کِم»". لسان مبین, 12, 2, 1402, 241-262. doi: 10.30479/jtpsol.2024.19923.1661
مجد, امید, آکداغ, بولنت, زمانی, فاطمه. (1402). 'ارزیابی ساختار و محتوای کتاب آموزش زبان فارسی در ترکیه براساس چارچوب ارزیابی «کِم»', لسان مبین, 12(2), pp. 241-262. doi: 10.30479/jtpsol.2024.19923.1661
مجد, امید, آکداغ, بولنت, زمانی, فاطمه. ارزیابی ساختار و محتوای کتاب آموزش زبان فارسی در ترکیه براساس چارچوب ارزیابی «کِم». لسان مبین, 1402; 12(2): 241-262. doi: 10.30479/jtpsol.2024.19923.1661


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب