نورایی, الیاس. (1403). بررسی بازخورد آموزش زبان فارسی با تکیه بر قصه در مناطق دو زبانه (مطالعه موردی مدارس ابتدایی مناطقی از کرمانشاه). لسان مبین, 13(1), 61-77. doi: 10.30479/jtpsol.2024.20852.1678
الیاس نورایی. "بررسی بازخورد آموزش زبان فارسی با تکیه بر قصه در مناطق دو زبانه (مطالعه موردی مدارس ابتدایی مناطقی از کرمانشاه)". لسان مبین, 13, 1, 1403, 61-77. doi: 10.30479/jtpsol.2024.20852.1678
نورایی, الیاس. (1403). 'بررسی بازخورد آموزش زبان فارسی با تکیه بر قصه در مناطق دو زبانه (مطالعه موردی مدارس ابتدایی مناطقی از کرمانشاه)', لسان مبین, 13(1), pp. 61-77. doi: 10.30479/jtpsol.2024.20852.1678
نورایی, الیاس. بررسی بازخورد آموزش زبان فارسی با تکیه بر قصه در مناطق دو زبانه (مطالعه موردی مدارس ابتدایی مناطقی از کرمانشاه). لسان مبین, 1403; 13(1): 61-77. doi: 10.30479/jtpsol.2024.20852.1678


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب