1.

تنوع واژگانی در گفتار فارسی‌آموزان چینی‌زبان و عربی‌زبان: پژوهشی بر پایه‌ی شاخص گیراد

صفحه 3-34
سید اکبر جلیلی؛ رضامراد صحرایی

2.

تأثیر تیپ شخصیت، جنسیت، سن، سابقه تدریس و مدرک تحصیلی بر سبک تدریس استادان آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان

صفحه 35-60
نوید اعطار شرقی؛ علی نوازنی

3.

بررسی بازخورد آموزش زبان فارسی با تکیه بر قصه در مناطق دو زبانه (مطالعه موردی مدارس ابتدایی مناطقی از کرمانشاه)

صفحه 61-77
الیاس نورایی

4.

آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان از دریچۀ فرهنگ عامّه و داستان (با تکیه بر قصه‌های مشدی گلین خانم)

صفحه 79-100
مهناز السادات صولتی دهکردی؛ شکوه زارعی؛ محسن محمدی فشارکی

5.

ارزیابی محتوایی مجموعه فارسی بیاموزیم براساس چارچوب طبقه‌بندی تجدیدنظرشده بلوم

صفحه 101-130
زهرا علیمراد؛ رویا رزمی یگانه

6.

بررسی فسیل‌شدگی واجی در فارسی‌آموزان آلمانی‌زبان: بررسی خطاها و راه‌های اجتناب از آن‌ها.

صفحه 131-160
زهرا گودرزی؛ محمود بی جن خان

7.

بررسی خطاهای رسم‌الخطی و نشانه‌گذاری سجاوندی در ترجمه‌های علمی ترجمه‌آموزان مقطع کارشناسی برپایة دستور خطّ مصوّب فرهنگستان زبان و ادب فارسی

صفحه 161-204
غلامرضا مدادیان

8.

اثربخشی آموزش مهارت تفکیک نشانه‌های فارسی مبتنی بر راهبرد بازی‌وارسازی بر غوطه‌وری و درگیری تحصیلی دانش‌آموزان دو زبانه پایه اول ابتدایی

صفحه 205-225
رحیم مرادی؛ حسنا سیاره

9.

آموزش حرف اضافه «با» به فارسی آموزان با رویکرد شناختی

صفحه 227-250
الهام ایزدی؛ نسیم محتشمی راد؛ لیلا هاشمیان

10.

مفهوم‌سازی فرهنگی بدن‌واژه ‌گوش در ضرب‌المثل‌ها و اصطلاحاتِ زبان فارسی و زبان روسی

صفحه 251-282
صنم کلاشی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب