تعداد نشریات | 19 |
تعداد شمارهها | 385 |
تعداد مقالات | 3,154 |
تعداد مشاهده مقاله | 4,305,196 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,897,679 |
Iranian TOEFL/IELTS Teachers’ Perception and Practice of Feedback in L2 Writing Classrooms | ||
Journal of Modern Research in English Language Studies | ||
مقاله 3، دوره 1، شماره 1، خرداد 2014، صفحه 19-35 اصل مقاله (578.92 K) | ||
نویسندگان | ||
Shiva Kaivanpanah؛ Majid Nemati؛ Asadollah Sharifi | ||
تاریخ دریافت: 14 مهر 1393، تاریخ پذیرش: 14 مهر 1393 | ||
عنوان مقاله [English] | ||
دیدگاه و عملکرد واقعی مدرسان ایرانی دورههای آمادگی آزمونهای تافل و آیلتس در مورد بازخورد در کلاسهای نگارش این | ||
نویسندگان [English] | ||
شیوا کیوان پناه؛ مجید نعمتی؛ اسداله شریفی | ||
آمار تعداد مشاهده مقاله: 1,494 تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 4,619 |