
1. | مطالعه تاریخی و بین بخشی نشانگرهای موضع و تعامل در سه مجله معتبر رشته زبان شناسی کاربردی | |
Pages 25-1 | ||
شیرین رضایی کرامتی; داوود کوهی; مهناز سعیدی | ||
2. | اثر زمان ارائۀ بازخورد تصحیح گرانه و میل ارتباطی فراگیران در یادگیری شکل گذشته ساده | |
Pages 52-27 | ||
داود امینی; صالح اشرفی | ||
3. | رابطه بین اسناد علی زبان خارجی، خود تنظیمی فرا شناختی، و عملکرد صحبت کردن زبانآموزان ایرانی رشته زبان انگلیسی | |
Pages 77-53 | ||
محمد هادی محمودی; فاطمه کرم پور | ||
4. | نقش جنسیت و تجربه تدریس در برداشت معلمان ایرانی زبان انگلیسی از آموزش و پرورش انتقادی | |
Pages 101-79 | ||
عبدالله سارانی; رسول نجارباغسیاه; محمد ناصر واعظی | ||
5. | تاثیر کاربرد مودل ریدر بر عمق واندازه واژگان فراگیران ایرانی زبان انگلیسی | |
Pages 128-103 | ||
سعید مهرپور; زهرا منتصری | ||
6. | تاثیر استفاده از سه روش آگاهی واژه شناختی بر وسعت و عمق دانش لغوی زبان آموزان ایرانی سطح متوسط | |
Pages 146-129 | ||
بهنام قاسمی; مهدی واعظ دلیلی | ||