تعداد نشریات | 20 |
تعداد شمارهها | 350 |
تعداد مقالات | 2,887 |
تعداد مشاهده مقاله | 3,288,351 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,423,095 |
1. | Conceptualization of Iranian EFL Teachers’ Perceptions of Their Professional Learning Practices: Implications for Teacher Development | |
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 06 بهمن 1402 | ||
Faranak Shapouran؛ Roya Ranjbar Mohammadi Bonab؛ Mohammad Hossein Yousefi؛ Hassan Asadollahfam | ||
2. | The Role of Mobile-assisted Language Learning on EFL Learners’ Development of Writing Accuracy, Fluency, and Complexity | |
دوره 3، شماره 4، بهمن 2016، صفحه 105-118 | ||
Leila Ahmadpour؛ Mohammad Hossein Yousefi | ||