آمار

تعداد نشریات20
تعداد شماره‌ها350
تعداد مقالات2,887
تعداد مشاهده مقاله3,288,351
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,423,095

1.

Conceptualization of Iranian EFL Teachers’ Perceptions of Their Professional Learning Practices: Implications for Teacher Development

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 06 بهمن 1402
Faranak Shapouran؛ Roya Ranjbar Mohammadi Bonab؛ Mohammad Hossein Yousefi؛ Hassan Asadollahfam

2.

The Role of Mobile-assisted Language Learning on EFL Learners’ Development of Writing Accuracy, Fluency, and Complexity

دوره 3، شماره 4، بهمن 2016، صفحه 105-118
Leila Ahmadpour؛ Mohammad Hossein Yousefi


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب