1.

Cross-Cultural Pragmatic Failure in English Language Classrooms: Development of a Multi-Dimensional Model Based on EFL Teachers’ and Learners’ Perceptions

دوره 9، شماره 3، مهر 2022، صفحه 49-72
Zahra Bavandi Savadkouhi؛ Mahnaz Mostafaei Alaei

2.

Evaluating Speech Acts in English Language Teaching Software: The Case of Tell Me More

دوره 7، شماره 2، مرداد 2020، صفحه 29-50
Zahra Asayesh؛ Seyyed Abdolmajid Tabatabaee Lotfi؛ Seyyed Amir Hossein Sarkeshikian

3.

Process of EFL Learners’ Politeness Markers Development: A Sociocultural Perspective

دوره 4، شماره 2، تیر 2017، صفحه 129-109
Rasoul Mohammad Hosseinpur؛ Reza Bagheri Nevisi

4.

تبیین خاستگاه همگانی ‏های زبانی و کاربردهای آن در آموزش زبان فارسی به غیرفارسی ‏زبانان

دوره 2، شماره 1، اردیبهشت 1392، صفحه 117-134
ضیا تاج‏ الدین

5.

تحلیل کاربردشناختی کتاب آموزش نوین زبان فارسی بر اساس اصول گرایس (مقاله علمی پژوهشی)

دوره 9، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 47-70
حسین رضویان؛ تمنا الهی پناه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب