تعداد نشریات | 20 |
تعداد شمارهها | 350 |
تعداد مقالات | 2,887 |
تعداد مشاهده مقاله | 3,287,425 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,422,508 |
1. | Draft Specific Scoring and Teacher Corrective Feedback: Hearing Learners’ Voice | |
دوره 5، شماره 4، بهمن 2018، صفحه 1-26 | ||
Masoud Azizi؛ Majid Nemati | ||
2. | Incorporation of Dynamic Assessment Models into Developing Language Awareness and Metacognitive Strategy Use in Writing Classes | |
دوره 5، شماره 4، بهمن 2018، صفحه 55-79 | ||
Samaneh Khodabakhsh؛ Gholam-Reza Abbasian؛ Mojgan Rashtchi | ||
3. | تأثیر به کارگیری راهبردهای فراشناختی، اجتماعی و عاطفی بر میزان موفقیت فارسیآموزان غیرایرانی در مهارت نوشتاری | |
دوره 6، شماره 2، آبان 1396، صفحه 39-62 | ||
زهره صدیقیفر؛ شراره خالقیزاده | ||