1.

بررسی اثربخشی آموزشِ مبتنی بر روش تکلیف محور بر خواندن و درک مطلبِ فارسی با اهداف ویژه

دوره 4، شماره 1، فروردین 1394، صفحه 79-101
زهره صدیقی فر؛ زهرا سادات حسینی؛ سید بهنام علوی‌مقدم

2.

معرّفی بازبینة ابداعی تحلیل آموزش نگارش دانشگاهی بر بنیاد روش تکلیف‌محور (مطالعة موردی: جلد پنجم آموزش نوین زبان فارسی)

دوره 12، شماره 1، فروردین 1402، صفحه 167-198
آرزو امین خندقی؛ احسان قبول؛ ادموند هرزیگ؛ محمد تقوی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب