1.

A Triangulated Study of Workplace English Needs of Electrical Engineering Students

دوره 4، شماره 4، دی 2017، صفحه 25-1
Samira kazempourian؛ Abbas Ali Rezaee

2.

Conducting an EOP Needs Analysis: A Case of Pre-service Cabin Crew

دوره 7، شماره 1، اردیبهشت 2020، صفحه 1-28
Fatemeh Taghipour؛ Ahmad Mohseni؛ Hossein Rahmanpanah؛ Abdollah Baradaran

3.

ESP for Media: Wonderland of Metaphors Uncovers the Students’ Perceived ‘Needs’

دوره 11، شماره 1، فروردین 2024، صفحه 169-192
Mohammad Amerian

4.

Interactive and Interactional Markers in ISI and Non-ISI Applied Linguistic Journal Articles Written by Iranian Authors: A Contrastive Meta-Discourse Analysis of Method Section

دوره 4، شماره 1، اردیبهشت 2017، صفحه 108-89
Farid Ghaemi؛ Giti Sabadoust

5.

Iranian EAP Teachers and Students’ Perceptions of Critical English for Academic Purposes

دوره 11، شماره 1، فروردین 2024، صفحه 77-100
Tahereh Movahhedi؛ Amir Sarkeshikian؛ Mohammad Golshan


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب