اعطار شرقی, نوید. (1400). بررسی رابطه‌ی جهت گیری‌های انگیزشی با پیشرفت تحصیلی در یادگیری زبان خارجی: مقایسه‌ی فرانسوی‌آموزان ایرانی و فارسی‌آموزان چینی(مقاله علمی- پژوهشی). لسان مبین, 10(2), 259-284. doi: 10.30479/jtpsol.2022.15986.1544
نوید اعطار شرقی. "بررسی رابطه‌ی جهت گیری‌های انگیزشی با پیشرفت تحصیلی در یادگیری زبان خارجی: مقایسه‌ی فرانسوی‌آموزان ایرانی و فارسی‌آموزان چینی(مقاله علمی- پژوهشی)". لسان مبین, 10, 2, 1400, 259-284. doi: 10.30479/jtpsol.2022.15986.1544
اعطار شرقی, نوید. (1400). 'بررسی رابطه‌ی جهت گیری‌های انگیزشی با پیشرفت تحصیلی در یادگیری زبان خارجی: مقایسه‌ی فرانسوی‌آموزان ایرانی و فارسی‌آموزان چینی(مقاله علمی- پژوهشی)', لسان مبین, 10(2), pp. 259-284. doi: 10.30479/jtpsol.2022.15986.1544
اعطار شرقی, نوید. بررسی رابطه‌ی جهت گیری‌های انگیزشی با پیشرفت تحصیلی در یادگیری زبان خارجی: مقایسه‌ی فرانسوی‌آموزان ایرانی و فارسی‌آموزان چینی(مقاله علمی- پژوهشی). لسان مبین, 1400; 10(2): 259-284. doi: 10.30479/jtpsol.2022.15986.1544


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب