آمار

تعداد نشریات20
تعداد شماره‌ها347
تعداد مقالات2,862
تعداد مشاهده مقاله3,254,771
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,390,295

1.

سخن سردبیر

صفحه 1-1

2.

تاثیر نوع تکلیف بر کاربرد نشانۀ مفعولی«را» در نوشتار فارسی آموزان غیرایرانی (مقاله علمی- پژوهشی)

صفحه 3-19
حمید آقایی؛ مهین ناز میردهقان؛ رضا مراد صحرایی

3.

بررسی و شناساییِ روش‌ها ورویکردهای کارآمد آموزش زبان فارسی برای اهداف عمومی زبان‌آموزانِ غیرایرانی (مقاله علمی- پژوهشی)

صفحه 21-52
امیررضا وکیلی فرد

4.

بررسی ابزارهای انسجامی در نوشتار فارسی‌آموزان سطح پیشرفته (مقاله علمی- پژوهشی)

صفحه 53-81
زهرا علیزاده معمار؛ عطیه کامیابی گل

5.

تحلیل نارسانویسی املای فارسی‌آموزان چینی‌زبان بر پایه دیدگاه شناختی (مقاله علمی- پژوهشی)

صفحه 83-103
زهرا سادات موسوی؛ لیلا گلپور؛ سمیه کشاورز

6.

الگوی مفهومی تحلیل زباهنگ روشی مؤثر در معرفی فرهنگ ایرانیان به غیرفارسی‌زبانان( مطالعه‌ی موردی: زباهنگ مرگ‌اندیشی در شاهنامه‌ی فردوسی)(مقاله علمی- پژوهشی)

صفحه 105-135
شیما ابراهیمی؛ زهرا جهانی

7.

درک شنیداری ساخت‌های پرسشی فارسی با رویکرد روان‌شناسی زبان و کاربرد آن در آموزش زبان فارسی (مقاله علمی- پژوهشی)

صفحه 137-156
معصومه مهرابی؛ بهروز محمودی بختیاری؛ هنگامه واعظی

8.

بررسی امکان‌پذیرى فراخوانش قید زمان و ترتیب به کمک ایماهای استعاری ربات‌های اجتماعی در آموزش مهارت درک خوانداری محتوای پزشکی به زبان فارسی (مقاله علمی- پژوهشی)

صفحه 157-181
سعید خزائی؛ علی درخشان؛ مریم کیان‌پور

9.

شناسایی پیکره بنیاد الگوهای انسجام بخشی در گفتمان علمی زبان فارسی: رویکردی کاربردی در آموزش زبان فارسی برای اهداف دانشگاهی(مقاله علمی- پژوهشی)

صفحه 183-212
زهره صدیقی فر؛ جلال رحیمیان؛ علیرضا خرمایی

10.

مقایسه‌ی واژه‌های آموزشی کتاب‌های آموزش زبان فارسی با واژه‌های پایه‌ی زبان(مقاله علمی- پژوهشی)

صفحه 213-235
امین نویدی؛ حیات عامری؛ زهرا ابوالحسنی چیمه

11.

تحلیل خطا و زبان میانی زبان‌آموزان چینی زبان بر پایه انگاره تحلیل خطای کوردر(مقاله علمی- پژوهشی)

صفحه 237-258
زینب محمدابراهیمی؛ هادی کرمی؛ فاطمه یحیی زاده

12.

بررسی رابطه‌ی جهت گیری‌های انگیزشی با پیشرفت تحصیلی در یادگیری زبان خارجی: مقایسه‌ی فرانسوی‌آموزان ایرانی و فارسی‌آموزان چینی(مقاله علمی- پژوهشی)

صفحه 259-284
نوید اعطار شرقی

13.

تحلیل مقابله‌ای محتوای دو مجموعه‌ی آموزشی آزفا بر پایه‌ی طبقه‌بندی اصلاح‌شده‌ی بلوم در حیطه‌ی شناختی (مقاله علمی- پژوهشی)

صفحه 285-304
حسین نجاتیان بستانی؛ محمد رضا پهلوان نژاد؛ بهزاد قنسولی؛ علی علیزاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب