پورنوروز, مریم, داوری اردکانی, نگار. (1401). تأثیر اقدام‌پژوهی مشارکتی بر یادگیری خودتنظیمی مدرسان ایرانی آزفا (مقاله فارسی). لسان مبین, 11((2)- ویژه نامه مقالات CALL ، زبان شناسی و آموزش زبان), 269-291. doi: 10.30479/jtpsol.2023.18506.1633
مریم پورنوروز; نگار داوری اردکانی. "تأثیر اقدام‌پژوهی مشارکتی بر یادگیری خودتنظیمی مدرسان ایرانی آزفا (مقاله فارسی)". لسان مبین, 11, (2)- ویژه نامه مقالات CALL ، زبان شناسی و آموزش زبان, 1401, 269-291. doi: 10.30479/jtpsol.2023.18506.1633
پورنوروز, مریم, داوری اردکانی, نگار. (1401). 'تأثیر اقدام‌پژوهی مشارکتی بر یادگیری خودتنظیمی مدرسان ایرانی آزفا (مقاله فارسی)', لسان مبین, 11((2)- ویژه نامه مقالات CALL ، زبان شناسی و آموزش زبان), pp. 269-291. doi: 10.30479/jtpsol.2023.18506.1633
پورنوروز, مریم, داوری اردکانی, نگار. تأثیر اقدام‌پژوهی مشارکتی بر یادگیری خودتنظیمی مدرسان ایرانی آزفا (مقاله فارسی). لسان مبین, 1401; 11((2)- ویژه نامه مقالات CALL ، زبان شناسی و آموزش زبان): 269-291. doi: 10.30479/jtpsol.2023.18506.1633


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب