1.

تأثیر اقدام‌پژوهی مشارکتی بر یادگیری خودتنظیمی مدرسان ایرانی آزفا (مقاله فارسی)

دوره 11، (2)- ویژه نامه مقالات CALL ، زبان شناسی و آموزش زبان، مهر 1401، صفحه 269-291
مریم پورنوروز؛ نگار داوری اردکانی

2.

تحلیل و ارزیابی رشد حرفه‌ای مدرسان ایرانی آزفا: از طریق اقدام‌پژوهی مشارکتی

دوره 12، شماره 1، فروردین 1402، صفحه 225-249
مریم پورنوروز؛ نگار داوری اردکانی؛ ساسان بالغی‌زاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب