تعداد نشریات | 20 |
تعداد شمارهها | 347 |
تعداد مقالات | 2,871 |
تعداد مشاهده مقاله | 3,262,438 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,397,004 |
1. | Draft Specific Scoring and Teacher Corrective Feedback: Hearing Learners’ Voice | |
دوره 5، شماره 4، بهمن 2018، صفحه 1-26 | ||
Masoud Azizi؛ Majid Nemati | ||
2. | Exploring Novice and Experienced Iranian EFL Teachers’ Beliefs and Practices regarding Classroom Interactional Competence and Uncovering Reasons behind Their Belief-Practice Misalignment | |
دوره 9، شماره 3، مهر 2022، صفحه 131-158 | ||
Majid Nemati؛ Seyed Reza Dashtestani؛ Ahmad Izadi | ||
3. | Iranian TOEFL/IELTS Teachers’ Perception and Practice of Feedback in L2 Writing Classrooms | |
دوره 1، شماره 1، خرداد 2014، صفحه 19-35 | ||
Shiva Kaivanpanah؛ Majid Nemati؛ Asadollah Sharifi | ||
4. | The Effect of WSBI on the Use of Metasocial and Social Strategies in Iranian EFL Learners’ Essay Writing | |
دوره 7، شماره 3، مهر 2020، صفحه 71-93 | ||
Valiollah Yousefi؛ Majid Nemati | ||
5. | The Impact of Genre-Based Instruction Treatments on EAP Students’ Writing Quality | |
دوره 8، شماره 3، مهر 2021، صفحه 187-210 | ||
Sayyed Mohammad Alavi؛ Majid Nemati؛ Sedigheh Karimpour | ||