آمار

تعداد نشریات20
تعداد شماره‌ها347
تعداد مقالات2,871
تعداد مشاهده مقاله3,262,438
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,397,004

1.

Draft Specific Scoring and Teacher Corrective Feedback: Hearing Learners’ Voice

دوره 5، شماره 4، بهمن 2018، صفحه 1-26
Masoud Azizi؛ Majid Nemati

2.

Exploring Novice and Experienced Iranian EFL Teachers’ Beliefs and Practices regarding Classroom Interactional Competence and Uncovering Reasons behind Their Belief-Practice Misalignment

دوره 9، شماره 3، مهر 2022، صفحه 131-158
Majid Nemati؛ Seyed Reza Dashtestani؛ Ahmad Izadi

3.

Iranian TOEFL/IELTS Teachers’ Perception and Practice of Feedback in L2 Writing Classrooms

دوره 1، شماره 1، خرداد 2014، صفحه 19-35
Shiva Kaivanpanah؛ Majid Nemati؛ Asadollah Sharifi

4.

The Effect of WSBI on the Use of Metasocial and Social Strategies in Iranian EFL Learners’ Essay Writing

دوره 7، شماره 3، مهر 2020، صفحه 71-93
Valiollah Yousefi؛ Majid Nemati

5.

The Impact of Genre-Based Instruction Treatments on EAP Students’ Writing Quality

دوره 8، شماره 3، مهر 2021، صفحه 187-210
Sayyed Mohammad Alavi؛ Majid Nemati؛ Sedigheh Karimpour


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب