1.

Exploring the Impact of Mobile-Flipped Classrooms on Iranian EFL Learners’ Writing Proficiency

دوره 10، شماره 2، تیر 2023، صفحه 91-117
Nouroddin Yousofi؛ Saba Bashiri

2.

Impacts of Flipped Classroom on Micro/Macro Writing Subskills in Iranian EFL Context

دوره 8، شماره 4، دی 2021، صفحه 85-109
Elham shooli؛ Fariba Rahimi Esfahani؛ Mehrdad Sepehri

3.

The Effects of Three Types of Flipped Learning through Shad Application on EFL Learners’ Lexical and Grammatical Achievement

دوره 10، شماره 4، دی 2023، صفحه 113-133
Mahmoud Nabilou؛ Abbas Ali Zarei

4.

بررسی رویکرد دانشجویان کارشناسی ارشد ایرانی در برابر یادگیری معکوس: دانشجویان رشته آموزش زبان انگلیسی (مقاله لاتین)

دوره 11، (2)- ویژه نامه مقالات CALL ، زبان شناسی و آموزش زبان، مهر 1401، صفحه 75-108
حمیده بهبودزاده؛ گلنار مزدا یسنا


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب