1.

Exploring the Impact of Mobile-Flipped Classrooms on Iranian EFL Learners’ Writing Proficiency

دوره 10، شماره 2، تیر 2023، صفحه 91-117
Nouroddin Yousofi؛ Saba Bashiri

2.

Impacts of Flipped Classroom on Micro/Macro Writing Subskills in Iranian EFL Context

دوره 8، شماره 4، دی 2021، صفحه 85-109
Elham shooli؛ Fariba Rahimi Esfahani؛ Mehrdad Sepehri

3.

Integrating Self-Regulated Learning in Flipped Learning to Enhance Argumentative Writing with Digital Tools

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 03 تیر 1404
Leyli Nouraei Yeganeh؛ Majid Nemati

4.

The Effects of Three Types of Flipped Learning through Shad Application on EFL Learners’ Lexical and Grammatical Achievement

دوره 10، شماره 4، دی 2023، صفحه 113-133
Mahmoud Nabilou؛ Abbas Ali Zarei

5.

بررسی رویکرد دانشجویان کارشناسی ارشد ایرانی در برابر یادگیری معکوس: دانشجویان رشته آموزش زبان انگلیسی (مقاله لاتین)

دوره 11، (2)- ویژه نامه مقالات CALL ، زبان شناسی و آموزش زبان، مهر 1401، صفحه 75-108
حمیده بهبودزاده؛ گلنار مزدا یسنا


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب