آمار

تعداد نشریات20
تعداد شماره‌ها347
تعداد مقالات2,871
تعداد مشاهده مقاله3,261,618
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,396,536

1.

Iranian EFL Teachers’ Cognition of Corrective Feedback as an Element of Classroom Management: A Qualitative Study

دوره 11، شماره 2، تیر 2024
Abbas Ali Rezaee؛ Mohammad Hussein Norouzi؛ Nafeeseh Aryaeian

2.

Practicum and Professional Role Identity (Re)construction: A Longitudinal Mixed Methods Study on Iranian EFL Student Teachers

دوره 10، شماره 3، مهر 2023، صفحه 39-69
Mohammad Zeinali؛ Manoochehr Jafarigohar؛ Mahmood Reza Atai؛ Hassan Soliemani

3.

سناریوهایی برای جذب و تربیت معلم ایران در افق 1415

دوره 6، شماره 2، اسفند 1400، صفحه 137-166
سکینه شاهی؛ اسفندیار خواجه کولکی؛ یدالله مهرعلی زاده؛ منصور مرعشی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب