تعداد نشریات | 20 |
تعداد شمارهها | 347 |
تعداد مقالات | 2,871 |
تعداد مشاهده مقاله | 3,261,618 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,396,536 |
1. | Iranian EFL Teachers’ Cognition of Corrective Feedback as an Element of Classroom Management: A Qualitative Study | |
دوره 11، شماره 2، تیر 2024 | ||
Abbas Ali Rezaee؛ Mohammad Hussein Norouzi؛ Nafeeseh Aryaeian | ||
2. | Practicum and Professional Role Identity (Re)construction: A Longitudinal Mixed Methods Study on Iranian EFL Student Teachers | |
دوره 10، شماره 3، مهر 2023، صفحه 39-69 | ||
Mohammad Zeinali؛ Manoochehr Jafarigohar؛ Mahmood Reza Atai؛ Hassan Soliemani | ||
3. | سناریوهایی برای جذب و تربیت معلم ایران در افق 1415 | |
دوره 6، شماره 2، اسفند 1400، صفحه 137-166 | ||
سکینه شاهی؛ اسفندیار خواجه کولکی؛ یدالله مهرعلی زاده؛ منصور مرعشی | ||