1.

Investigating the Effects of Using Dynamic Assessment Procedures on the EFL Learners’ Vocabulary Knowledge Development

دوره 4، شماره 3، آبان 2017، صفحه 49-72
Saman Ebadi؛ Vahid Yari

2.

تحلیل محتوایی منابع آموزشی زبان فارسی بر پایه‏ی انگاره‏ی نیل اندرسون

دوره 1، شماره 2، اسفند 1391، صفحه 1-30
رضامراد صحرایی؛ منیره شهباز

3.

کارکرد لایه واژگانی در بیان ایدئولوژی حاکم بر مدایح علوی عبدالله الوایل الاحسائی

دوره 12، شماره 42، دی 1399، صفحه 59-78
پیمان صالحی؛ پریسا امیری؛ مهران معصومی

4.

مقایسه‌ی واژه‌های آموزشی کتاب‌های آموزش زبان فارسی با واژه‌های پایه‌ی زبان(مقاله علمی- پژوهشی)

دوره 10، شماره 2، مهر 1400، صفحه 213-235
امین نویدی؛ حیات عامری؛ زهرا ابوالحسنی چیمه

5.

واژه‌ در کتاب‌های آموزش زبان فارسی به غیر‌فارسی‌زبانان: پژوهشی پیکره‌بنیاد

دوره 5، شماره 2، آذر 1395، صفحه 3-26
کیومرث جهانگردی؛ مصطفی عاصی؛ آزیتا افراشی؛ امیررضا وکیلی فرد


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب